T4DATA

Help Desk

Xush kelibsiz qo'llab quvvatlamoq

Ishni ro’yxatdan o’tkazish uchun qo’llab-quvvatlash portaliga kiring

поддержка — копия (2) (3)

Qo'llab-quvvatlash xizmati qanday ishlaydi

Mavjudligi 24/7

Biz har kuni istalgan vaqtda arizalarni qabul qilamiz

Davolash usullari

Siz elektron pochta, qo'llab-quvvatlash portali va telefon orqali murojaat qilishingiz mumkin +998781137004

Qayta ishlash vaqti

So'rovni ko'rib chiqish muddati ustuvorlik bilan belgilanadi

width="742" height="682"

Qanday ro'yxatdan o'tish kerak qo'llab-quvvatlash portalida

Qo’llab-quvvatlash portalida ro’yxatdan o’tish uchun «Ro’yxatdan o’tish» tugmasini bosing, bo’sh maydonlarni to’ldiring, shuningdek, qo’llab-quvvatlash uchun tizimimizda ilgari ro’yxatdan o’tgan korporativ elektron pochta manzilingizni kiriting. Keyin shaklni yuboring va kiruvchi elektron pochta orqali ro’yxatdan o’tishni tasdiqlang.

Apellyatsiyani qanday yaratish kerak

Murojaatni ikki usulda yaratishingiz mumkin, xususan, qo‘llab-quvvatlash portali orqali yoki qo‘llab-quvvatlash portalida avval ro‘yxatdan o‘tgan korporativ elektron pochta manzilingizdan support@t4data.uz elektron pochta manziliga xabar yuborish orqali. Portalda ishni qanday yaratish haqida ko’proq bilib oling.

width="965" height="825"
width="925" height="808"

Ish qanday murojaatlar bilan

So’rovni ro’yxatdan o’tkazganingizdan so’ng, u darhol qo’llab-quvvatlash guruhining ko’rib chiqilishiga o’tadi. Sizning so’rovingiz tizimda ro’yxatdan o’tganligi haqida elektron pochta xabarnomasini olasiz. Post-processing qanday ishlashi haqida ko’proq bilib oling.

Savollar qoldi