Help Desk
Xush kelibsiz qo'llab quvvatlamoq
Ishni ro’yxatdan o’tkazish uchun qo’llab-quvvatlash portaliga kiring

Qo'llab-quvvatlash xizmati qanday ishlaydi
Mavjudligi 24/7
Biz har kuni istalgan vaqtda arizalarni qabul qilamiz
Davolash usullari
Siz elektron pochta, qo'llab-quvvatlash portali va telefon orqali murojaat qilishingiz mumkin +998781137004
Qayta ishlash vaqti
So'rovni ko'rib chiqish muddati ustuvorlik bilan belgilanadi

Qanday ro'yxatdan o'tish kerak qo'llab-quvvatlash portalida
Qo’llab-quvvatlash portalida ro’yxatdan o’tish uchun «Ro’yxatdan o’tish» tugmasini bosing, bo’sh maydonlarni to’ldiring, shuningdek, qo’llab-quvvatlash uchun tizimimizda ilgari ro’yxatdan o’tgan korporativ elektron pochta manzilingizni kiriting. Keyin shaklni yuboring va kiruvchi elektron pochta orqali ro’yxatdan o’tishni tasdiqlang.
Apellyatsiyani qanday yaratish kerak
Murojaatni ikki usulda yaratishingiz mumkin, xususan, qo‘llab-quvvatlash portali orqali yoki qo‘llab-quvvatlash portalida avval ro‘yxatdan o‘tgan korporativ elektron pochta manzilingizdan support@t4data.uz elektron pochta manziliga xabar yuborish orqali. Portalda ishni qanday yaratish haqida ko’proq bilib oling.


Ish qanday murojaatlar bilan
So’rovni ro’yxatdan o’tkazganingizdan so’ng, u darhol qo’llab-quvvatlash guruhining ko’rib chiqilishiga o’tadi. Sizning so’rovingiz tizimda ro’yxatdan o’tganligi haqida elektron pochta xabarnomasini olasiz. Post-processing qanday ishlashi haqida ko’proq bilib oling.