T4DATA

Apellyatsiyani qanday yaratish kerak

Murojaatni ikki xil usulda yaratishingiz mumkin, yaʼni qoʻllab-quvvatlash uchun avval tizimimizda roʻyxatdan oʻtgan korporativ elektron pochta manzilingizdan support@t4data.uz elektron manziliga xabar yuborish orqali. Foydalanuvchi nomingiz va parolingiz bilan qo’llab-quvvatlash portaliga kirganingizdan so’ng, asosiy ekran ochiladi. «Kitob yaratish» tugmasini bosing.

width="644" height="395"
width="810" height="488"

Ariza shaklini qanday to'ldirish kerak

Ish uchun sarlavha kiriting. Sarlavha – voqea mazmunini tavsiflovchi qisqa bir qatorli bayonot.

Ustuvorlik.

Kam – muammo biznes operatsiyalariga kam ta’sir qiladi va kundalik operatsiyalarga aralashmaydi.

O’rta – biznes operatsiyalari ta’sir qiladi.

Yuqori – Biznes operatsiyalari jiddiy xavf ostida va shoshilinch vazifalarni bajarib bo’lmaydi. Juda yuqori – muammo biznes uchun muhim, biznes operatsiyalariga sezilarli ta’sir ko’rsatadi va darhol hal qilinishi kerak.

Agar mavjud bo’lsa, tashqi buyurtma raqamini kiriting.

Muammoni va xatoga olib keladigan harakatlarni tavsiflang. Skrinshotlarni biriktiring.

  1. Voqea oldidan qilingan harakatlar. Agar bunday qiymatlar muhim bo’lsa, bu maydon qiymatlarini o’z ichiga olishi kerak.

  2. Kutilgan natija va haqiqiy natija. Bu ishlov beruvchiga mijoz nimaga erishmoqchi ekanligini tushunishga yordam beradi va mijoz kutilgan natijaga erishish uchun tegishli choralarni ko’rganligini darhol aniqlashga yordam beradi.

  3. Xato tafsilotlari, jumladan, jurnallar, dumps va skrinshotlar.

  4. Voqea sodir bo’lgunga qadar tizim bilan bog’liq vaziyat (O’zgartirishlar bo’lganmi? Yaqinda yangilanish bormi? Tizimda biron bir o’zgarishlar/yaxshilanishlar aniqlanganmi? Bu tranzaksiyaning birinchi bajarilishimi?).

  5. Hodisani takrorlash mumkinmi?

  6. Voqea faqat bitta foydalanuvchi bilan sodir bo’ladimi yoki bir nechta foydalanuvchi bilanmi?

  7. Jiddiy biznes yoki moliyaviy oqibatlarga olib keladigan muammolar uchun mijozlar yordam guruhini biznes oqibatlari haqida xabardor qilishlari muhim, shunda voqea shoshilinch va diqqat bilan to’g’ri hal qilinishi mumkin.

Shikoyat yuboring.

width="1396" height="906"

Murojaat yaratilganda siz uning muhokamasida ishtirok etishni boshlashingiz, ustuvorlikni o’zgartirishingiz, qo’shimchalar qo’shishingiz, ushbu murojaat bo’yicha bajarilayotgan yoki tugallangan ishlarni turli tomonlardan ko’rishingiz mumkin. So’rovlarni ko’rib chiqish bo’yicha ko’rsatmalar uchun quyida ko’ring.

 

 

 

width="2048" height="1052"